viernes, 25 de diciembre de 2009

Valoració general del bloc i les TIC

Al principi era una assignatura que no m'agradava; probablement perquè hi havia moltes coses que no sabia fer o mai havia sentit a parlar.
Però la veritat és que ha sigut una assignatura que m'ha aportat moltes coses; ja que ara ja se utilitzar molts prgorames que mai hagués pensat que sabria fer i també se moltes més coses de les noves tecnologies que mai m'havia parat a plantejar.
Al bloc ha estat una eina pesada al principi però ara el final no, ja que ara per exemple tinc tots els apunts i les pràctiques emmagatzemades al bloc i cada cop que no m'enrecordi ho podre mirar.
Hem sento molt contenta del meu treball realitzat ja que ostava molt i crec que ara m'he anat sortint!

No hay comentarios:

Publicar un comentario