jueves, 24 de diciembre de 2009

Entrades predilectes

Primer de tot, cal dir que al principi de semestre no m'agradava gens la idea del bloc però poc a poc vaig anar creant un hàbit d'actualitzar.
Tots amb les Tic hem après moltes coses com per exemple ja sabem utilitzar programes que mai haviem fet servir... ens a aportat moltes coses.
Mirant al meu bloc m'ha costat decidir-me però les dues entrades més preedilectes són:

-El vídeo del qui ets tu? : sencillament perquè va ser un dels primers videos que vaig fer amb el windows movie maker i vaig quedar molt contenta amb el resultat ja que mai ho havia fet i al acabar-lo vaig entendre que tot l'esforç que havia fet per cercar les imatges ,la música... havia valgut la pena!

- El Gimp: perquè era un programa totalment desconegut per mi i al fet de poder coneixe'l i a més a més fer una pràctica hem va satisfer bastant. Al principi era un programa que em costava molt però desprès ja vaig anant fen pràctiques i ja poc a poc el vaig entenent una mica més.

No hay comentarios:

Publicar un comentario